Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija
064 / 66 - 39 - 623
Fiat coupe je Italijanski sportski automobil radjen od 1994. do 2000. godine, a baziran je na platformi Fiat tipa. Fiat Coupe ili kako ga mnogi zovu "Mali Ferrari" poseduje sve odlike skupocenog sportskog automobila: egzotican, atraktivan i agresivan dizajn, odlicne vozne performanse, ali ima veoma popularnu cenu. Nazalost, nasledio je i mane sportskih automobila, veoma je osetljiv i trazi kvalitetno i redovno odrzavanje. Turbo modeli se odlikuju fantastičnim mogucnostima tjuninga i lakim postizanjem zavidnih 300ks! Gama motora je u početku bila 2.0l 16v – 142ks i 2.0l turbo – 195ks koji su preuzeti od Lancie (ovaj drugi motor je stigao iz modela Delta Integrale). 1996. godine ponuda je prosirena motorom iz Barchetta-e – 1.8l 16v sa 130ks, a 1997. godine je uradjena revizija na 2.0l motorima i postojeci su zamenjeni peto-cilindricnim 2.0 20v koji su razvijali 147ks i 220ks u verziji sa turbinom. Automobil je dizajniran od strane Fiat-a, ali je proizvodnja poverena Pininfarini zbog malih serija. Dizajn je veoma specifican obzirom da je covek koji je potpisao dizajn Coupe-a Chris Bungle sadasnji sef dizajnerskog tima BMW-a sto se moze primetiti po slicnim linijama Z8 modela. Takodje postoji mnogo specificnih detalja u dizajnu ovog automobila: kvake za vrata su u stubu ne bi li se vrata ucinila kompaktnijim, neobicni farovi, poklopac rezervoara poput onih koje koriste motocikli, a na novijim modelima je dodato i dugme za start automobila. Automobili sa turbo motorom su serijski dolazili sa zatvaracem diferencijala (LSD) – Viscodrive i sa boljim Brembo kocnicama. 1998. godine se pojavljuje „20v turbo Limited Edition“ koji je doneo menjac sa sest brzina i jos dosta manjih detalja kako tehnickih tako i estetskih. 1999. godine menjac sa sest brzina je dodat u standardnu opremu turbo modela. Proizvodnja ovog automobila je prestala 2000. godine. Lakim modifikacijama, na pr. ugradnjom sportskog filtera i ugradnjom boljeg izduva moze se dobiti 10-tak ks i to pri visem broju obrtaja. Ugradnjom boljeg softvera (populatno reprogramiranje “cipa”) dobijaju se bolje performanse i ti dobitci uopste nisu mali, a relativno se lako postizu - racunajte da ce model 20VT sa 220ks dobiti oko 50ks i oko 100Nm. Kocnice se mogu poboljsati montiranjem boljih diskova, koriscenjem sportskih plocica kao i boljih kocionih creva. Dodatno sve sto se moze izvesti na motoru popularne Lancie Delta Integrale se moze izvesti i na Coupe-u uz identicne ili bolje rezultate, ali je to vec visok nivo modifikacija i one su za ljubitelje ekstremnog tjuninga. Najcesce trazeni delovi za ovaj auto su "prednjica", znaci branik, hauba, farovi, maglenke, hladnjaci... a sve to iz razloga, sto je auto izuzetno brz i lako se otme kontroli, a onda "ajmo kod Kidija po delove" Imam ih 2 komada, u zutoj i crnoj boji, pa ako nekom nesto treba od delova, izvolte i dodjite.