Vinogradska 101, Novi Beograd, 11070, Srbija

064 / 66 - 39 - 623

Nosac motora za Fiat Uno (Mk2) 1.4

/ / Nosac motora za Fiat Uno (Mk2) 1.4

< Nazad

Nosac motora za Fiat Uno (Mk2) 1.4
Cena: ,00 €
Deo je za Fiat modele:
Uno (generacija II) |

Opis:

(CENA OVOG DELA JE 20€). Gumeno-metalni nosaci motora i menjaca su delovi ciji je zadatak da smanje buku koju stvaraju razlicite vibracije sa puteva, a takodje i da smanje vibracije koju pravi motor, menjac kao i delovi koji sluze za prenos snage sa motora na tockove. Nosace motora i nosace menjaca potrebno je redovno menjati jer ne samo da smanjuju buku i vibracije, nego njihova redovna zamena smanjuje ostecenja drugih delova na vozilu. Kod neispravnog nosaca motora moze puknuti i auspuh jer dolazi do prevelikog opterecivanja. Pri kupovini nosaca, gledajte da to budu originalni nosaci, jer se desavalo da vozaci zamene nosace, a buka i vibracije i dalje budu prisutne, a neretko bude i gorte. Dakle, nije tesko zakljuciti da je stvar u kvalitetu. Mnogo je isplatljivije kupiti kvalitetnije originalne (makar polovne) nosace, nego se zadovoljiti jeftinim Kineskim kopijama koje se kasnije pokazu kao bacanje novca. Problemi sa nosacem motora, osim po buci i vibracijama mogu se naslutiti i kod davanja i oduzimanja gasa, kada se u tom trenutku oseti jak trzaj, a cesto, ako vam je ruka na rucici menjaca, osetite kako je krenula napred ili nazad. Mozete i bez icije pomoci videti kakvi su vam nosaci, ukoliko na ravnom putu, ubacite menjac u prvu ili rikverc, spustite rucnu, podignete haubu i gurate auto napred-nazad i posmatrate, kako se ponasa motor i menjac. PAZITE DA VAM U TOM LJULJANJU NE PADNE HAUBA NA GLAVU (Hoce kod Stojadina). Jedan od laksih nacina kontrole, je da upalite auto, povucete rucnu, ubacite u prvu brzinu i malo brze na trenutak pustite malo kvacilo i posmatrate da vidite da li motor poskakuje. Postoje razlicite vrste nosaca motora, levi, desni, gornji, donji i obicno se menja samo onaj nosac koji nije dobar, znaci nije kao kod amortizera gde se obicno menjaju u paru. U nekim slucajevima vozaci repariraju nosace, medjutim cesto se radi o poprilicno neisplatljivom poslu koji ne daje dobre rezultate. Ponekad, cak i iskusni auto-mehanicari imaju problem da utvrde pravi kvar, da li je stradao nosac motora ili menjaca. Neki od simptoma da je neki od njih istrosen su: – automobil se trese u leru - kada pomicete levo-desno rucicu menjaca u leru u njoj se osete vibracije - kada krecete cuje se i oseca trzaj - pri naglom dodavanju i oduzimanju gasa, kada je vozilo u pokretu, osecaju se udarac - ubacivanje u brzinu nije vise lagano kao ranije i sada nije vise toliko precizno I nosaci motora i nosaci mjenjaca napravljeni su tako da mogu izdrzati velike napore, ali sbog losih puteva kod nas dosta pre crkavaju, nego u zapadnim zemljama i zato ih redovno kontrolisite. NAPOMENA: Tekstovi su pisani na osnovu licnog dugogodisnjeg iskustva i znanja, a ponekad i uz pomoc podataka prikupljenih sa interneta. Tekstovi nisu namenjeni profesionalnim auto-mehanicarima, auto-elektricarima i ostalim profesionalcima koji se bave popravljanjem i odrzavanjem vozila, vec obicnim vozacima, koji bi mozda hteli da saznaju nesto vise. Trudio sam se da sto bolje i jednostavnije opisem delove koje prodajem i njihovu funkciju i ukoliko se negde i potkrala neka greska, ona nije namerna. Bicu zahvalan svakom, ko primeti neku neispravnost i o tome me obavesti putem mail-a na autootpadkidi@gmail.com ili porukom na 064/6639623.